Sider

fredag 11. september 2009

Oh my cow...

Jeg har fått en ku oppkalt etter meg. Rett og slett en fadder-ku. Den er i jente versjon, ekstremt pen, og har anlegg for horn! Det er visstnok helt normalt har jeg nå lært, selv var jeg ganske bekymret for akkurat denne lille detaljen en liten stund, man ønsker jo det beste for sine fadder-kuer. Jeg er nå helt beroliget på dette området. Og det er selvfølgelig verdens søteste lille ku-baby!


Lille Liz, født 30.08.2009. Mor Fyloxera, og visstnok bekreftet farskap. Det var jo enda godt at ruslebiffen har vedkjent seg sitt opphav. Man bør da være litt streng på akkurat slike ting.

Eieren av min fadder-ku er Heidi Jaksland fra Orkanger i Sør-Trøndelag som man kan finne på bloggen "I glasset" der hun representerer den helt unike gruppen mennesker: bonde og vinjournalist. Go girl!


Nå er jeg selvfølgelig veldig optimistisk og tror jeg skal lære mye om kuers liv og levnet fremover, så oppdateringer om Lille-Liz vil følge.

2 kommentarer: