Sider

onsdag 17. mars 2010

Gjestevisitt hos KK

For en stund siden ringte min gamle arbeidsgiver KK (Kvinner & Klær) og lurte på om jeg kunne tenke meg å svare på tre små spørsmål og gjøre en liten gjesteopptreden. Det var jo veldig hyggelig, og i nummer 9 var jeg der. Hyggelig å snakke med dem igjen, og alltid gøy å med litt positiv omtale.


I samme slengen trykket de også en liten matsak fra bloggen "Rå kamskjell med fargerikt følge", den originale oppskriften fra januar kommer du til ved å følge linken.


Men (og det er et men her....) den vinflasken som jeg helt ufrivillig har fått trykket inn i intervjuet mitt går jeg virkelig ikke god for. Det er noe av det største skvipet som man kan finne på polet. Fysj. Skjerp vinomtalene deres KK, dere kan da ikke anbefale dette som brukbart til noe annet en blomstervase!

1 kommentar:

  1. Haha, nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilken vin det var. Hyggelig med omtale!

    SvarSlett